Předmětem tohoto příspěvku je ukázka kroků při založení servisní zakázky v programu - Databox CONTACT 6.
Začínáme u seznamu servisních zakázek, chronologicky seřazený s rychlou orientací o stavu zakázky.
- Servisní zakázka se skládá z obecné části (hlavičky), která vzniká při poptávce na servis a Servisních výkazů, které zadávají a plní technici při realizaci a dokončení.
- Servisní zakázka má volitelné statusy, které určují stav a další potřebné kroky k jejímu dokončení. Ostatní parametry / řádky jsou také volitelné.
Po přidělení technikovi se u zakázky nastaví status "přiděleno" a technikovi je odeslána notifikace s parametry. Případně je možné servis rovnou naplánovat a technikovi se vytvoří událost v kalendáři.
GLP16AF, B810B03891B, 2004, 9752Mth - oprava výfuku, + S.P.
Strojírny Horák s.r.o., Střítež areál Jipocaru hala E, Střítež, 58811
Výrobní číslo: B810B03891B GLP 16 AF
Typ zakázky: Oprava
Způsob platby servisu: Fakturovaná služba
__________________________________________________
Servisní technik k zakázce doplní Servisní výkaz, který obsahuje Služby (práci a dopravu) a Náhradní díly s odkazem na skladové zásoby.
Zůstatky a kompletní sklad je možné provázat se zavedeným skladovým hospodářstvím.
Na místě u zákazníka může technik nechat výkaz podepsat (podpisový pad) a rovnou zaslat ve formátu PDF jak přebírající osobě, tak na centrálu do účtárny.
Servisní výkaz lze přímo odeslat zákazníkovi a na firmu.
Po dokončení servisní zakázky je možné doklad převést do stávajícího ekonomického systému, vytvořit výdejku na základě použitých dílů a fakturu či objednávku.
Následně lze vytvářet celou řadu reportů. Například vyúčtované hodiny práce za období.